آشنایی با تعرفه خدمات

آشنایی با تعرفه خدمات

با جزئیات تعرفه خدمات آشنا شوید رسیدن به درآمد و موفقیت شما هدف ما است

تعرفه خدمات سایت به چه میزان است ؟

تمام خدماتی که ارائه میشوند رایگان هستند و بایک ثبت نام ساده می توانید از تمام امکانات رایگان استفاده کنید هدف "بانک نمونه سوالات مدارس ایران" رسیدن به درآمد و موفقیت شما است و تنها زمانیکه فروشگاه شما فروش داشته باشد و شما به درآمد برسید از هر فروش مقداری کارمزد کسر می کند.

 

کارمزد فایل سل به چه صورت است ؟

"بانک نمونه سوالات مدارس ایران" برای هر فروش موفق 25% کارمزد دریافت می کند یعنی اگر فرضا شما 1000 تومان فروش داشته باشید 750 تومان را شما دریافت می کنید و 250 تومان را سایت کارمزد کسر می کند.

کارمزد کمتر هم در این سایت وجود دارد؟

"بانک نمونه سوالات مدارس ایران" براساس مجموعه فروش کارمزد کمتر برای تشویق فروشندگان در نظر گرفته است بدین صورت که اگر مجموع سفارش های موفق و پرداخت شده شما به سقف جدول زیر برسد کارمزد کمتری از فروشگاه دریافت خواهد شد.

سطح کاربری مجموع فروش کارمزد با تخفیف
عادی 0 تومان 25%
1 2,000,000 تومان 23%
2 4,000,000 تومان 22%
3 8,000,000 تومان 21%
4 16,000,000 تومان 20%
5 32,000,000 تومان 17%


به محض رسیدن مجموعه فروش محصولات شما به یکی از مبالغ فوق سطح کاربری شما تغییر خواهد کرد و کارمزد کمتری روی سفارش های بعدی پرداخت خواهید کرد.

نحوه تسویه حساب با فروشندگان به چه صورت است ؟

این سایت یک سیستم حسابداری کامل با جزئیات در اختیار هر فروشنده میگذارد که درآمد و میزان فروش فروشنده کاملا مشخص است و هرزمان که مایل باشد می تواند درخواست تسویه حساب نماید و مبلغ درخواستی به حساب بانکی فروشنده واریز میشود.

زمان تسویه حساب و واریز به حساب فروشنده چه مدتی است ؟

زمان تسویه حساب فروشنده 4 روز پس از درخواست می باشد علت این تاخیر شکایت احتمالی خریداران از فروشنده در خصوص فایل ها می باشد که درصورتیکه ظرف 4 روز شکایتی وجود نداشته باشد مبلغ به حساب فروشنده واریز خواهد شد.

آشنایی با تعرفه خدمات